Dec 31, 2011

Last entry for 2011

2011 bakal meninggalkan kita..ini bermakna umur akan bertambah..;)

Apa pencapaian yang telah di capai pada tahun 2011. Pikir punye pikir macam takde ape2 pencapaian yang bagus telah aku capai.. Aku perlu buat sesuatu.

Apa yang aku nak? Ehemmmmm haruslah nak kawin..umur dh banyak cik suria oii.. Insyallah kalau ade jodoh tak kemana. Bila nak kawin kena ade Money... So kalau nk Money kena kerja kuat.. So aku akan kerja rajin2. Tp dalam kepala otak aku nih bnyak lagi perkara2 yang aku nk buat. semuanya untuk kepuasan diri sendiri.hehe

Wish list 2012 aku antaranya.. aku nak sangat buat diving license.. Aku juga nak sangat daki Gunung Kinabalu.. Since tahun 2011, aku memang xbercuti kemana..tahun 2012 aku nak bercuti2..insyallah mintak sangat ade rezeki lebih..

Apa-apa pom selamat tinggal kenangan 2011.. Aku akan buat yang lebih baik pada tahun hadapan. I Promise!

No comments: