Apr 8, 2012

Hansaegee Nature Face Mask and Nose Pack & Pore Serum.

Happy Sunday,

Haaa hari ni ade skit mood plus ciput2 idea nk share tentang face mask yg aku beli tru online.
Produk ni dr korea..haaaaa korea...??ape ke hal nih...asyik2 korea jer.. K-drama..K-Pop(skt tinge aku..) Well korea wave sekarang ni beb...hahahaha.. 
Produk korea ni di bawa masuk ke Malaysia melalui Hansaegee Nature

Aku dapat tau tentang produk ni pom dari blog si cantik Hanis Zalikha dan Syazwani Hamid(thanx to them) dah sah2 cantik pakai ape pom cantik kan. Tapi byk jgk review dr blogger lain tentang produk nih..mostly bg positive feedback.. agak worried jgk since aku nih tergolong dalam golongan oily skin+sensitive skin .. tp sebelum beli aku emel org die dulu..pantas sggh terus dorang bg feedback(nk attach gmbr byk2..sukoo)



Setelah didapati logik dek akal , dengan tanpa segan silu aku telah meng'order'  item promotion kat bawah ni : 
 Ade 3pieces  N.M.F Aquaringer Ampoule mask-NMF stands for Natural Moisturising Factor dan 1 set Nose pack.. dan 2 ketul pen...suke laa dpt free gift..pen pom pen laa...asal preeee.. dapat jer parcel nih trus aku pakai pada mlm nye.. aku pakai Face Mask dulu.. lepas pakai mask tuh lebihan essence tu aku tepek lg....haha over tau then aku sLeeepZZzz..the next day aku bgn..aku dapati muke aku tak bermyk mcm ari sebelumnye...wahhh..ok laa impress sedikit..sbb slalu kalau pakai night cream asal bgn tido muke mcm lepas kena tuang myk.. tp kali ni tidak..so maybe aku tido ngan essence2 tu terus..die senang obserb ke kulit kite dan mmg moisture..tapi xmelekit pom. I like.. 

The next day mlm nye aku pakai Nose Pack plak..Meh nk bitau 1 rahsia, this is my 1st time pakai mende nose pack ni..slalu kl buang2 white+black heads ni time facial jer... dan mcm jakungan jgk la lepas pakai dan tgk hasil whitehead yg berjaya ditarik keluar..euwwwwwwwww

tp sukowww..puas hati..senang je nk pakai nye.. sebelum pakai cuci muka dan bshkan skit area hidung tuh..
pastu ikut arahan yg ade kt kotak..wpom xtau baca tulisan korea..ade gmbr yg memudahkan pemahaman kita. Okehh.. so aku dah try N.M.F Aquaringer Ampoule mask kan..insyallah aku akan beli mask yg lain plak.. harga mask2 ni pom affordable. nose pack ni pom ok laa sbb die bg serum kan..kalau nose pack sheet 10keping saje kawan aku ckp agak mahal lah...

So kat bawah ni aku share kan sikit information tentang produk dari Hansaegee Nature. Cepat dapatkan face mask dan nose pack nih...serius berbaloi..

 Selamat mencuba!





ade keinginan nk muke ala2 artis korea la nih smpi beli produk korea nih..bisik pada diri sendiri...hahahhahaaha.deng!

3 comments:

mrsRons said...

mcm bagus je...tiba2 aku pn berminat ..ade gok tgk kat page hanis zulikha ari tu

Ada Ishak said...

nak cuba jgk r, mcm best je kan..tenkiu bg informasi ni

Shay Suria said...

Ur welcome..cuba lah..best sgt lepas pakai..:))