Mar 18, 2011

Kepulangan ku ke negeri asing!!!

I'm back!!

Best nye dpt blk kmpung lame2. Dapat jmp kawan...jmp tok ayah,mek and cik...jmp gewe..hahaha...
dapat MAKAN-MAKAN...

Tp ada yang xbest nye.. yang xbest-nye bile aktiviti-aktiviti yang anda plan terbantut..WHAT?terbantut dr segi ape?kenapa?

aktiviti-aktiviti aku terbantut oleh ke-TIDAK-SIHAT-AN perut ku...
adoooyaii...seksa sgt kalo perut xsehat.kena plak '2nd day' kt kampung.. smpi kena amik 'INJECTION' tau..
kes aku ni bkn mencirit ajo...ni smpi 'uwekkkk'..smpi abis isi dlm perut.
SERIUSSSS..aku mmg agak cuak dengan keadaan aku sepanjang berada kt kampung..
asal ko mkn jer ..mesti ko vomit...penat den..
so konklusi nye disini...jangan main tibai jer makan tuh...tgk n lihat dulu sekitar kawasan kedai yang anada pegi..
Pengajaran untuk diri aku jgk ler..bawak2 mengucap laa suria kalo mkn tuh...hahahahha...


TP......agak2 aku turun bp KG yer...wakakakkkakakkaa!!!



Pssst: seb baek time drive td perut ku behave...so aku assume aku dh ok kut...wpom ade lg sisa2 angin bayu dlm perut...huhu

No comments: