Dec 10, 2012

BookSssss... BBWB2012

 
 
BBWB...
Haaaa minggu ini minggu buku.. sana sini ckp psl buku..sume ni sbb BBWB (Big Bad Wolf Books).. jualan buku terbesar dunia.. hampir 3juta buku dijual dengan harga bermula dari harga 
RM5 -RM40(kalau xsilap aku laa). Tambah menarik BBWB buat 63hours utk shopping buku pada hari permulaan.. heaven sehh. Mane nk cari exibition buku yg boleh kite pegi jam 3pagi.. tp kt BBWB mereka buat bnda nih.. I was so excited... Sbb pertama.. senang cari parking( sbb last year aku balik dgn tgn kosong sbb xdpt cari parking+jammed gile) sbb yg kedua xperlu beratur lame utk bayar.. some of my friend experience it.. beratur almost 2-3hrs utk byr( tu last year punye exibition la) tapi untuk kali ni.. xperlu beratur pnjng smpi ber jam-jam untuk payment!Ini merupakan satu FENOMENA..
 
Bertempat di Mines Convention Centre tempat nya sangat2 selesa. parking space pom banyak... improve a lot from previous exibition. Perasaan aku bila mule2 masuk dewan exibition was like WOwwwwwww.. banyak nya buku.. section mn nk start dlu.. kiri kah..kanan kah..tengah kah...! blur skejap.. mule skali sentuh jer sume buku2 tuh.. belek2.. bc sipnopsis ape sume tuh.. and tgk jam ..alamak mcm xsempat .. trus buat acara main capai jer.. pilih kemudian. Aku dpt spend masa 2jam jer.. And seriusly xcukup masa nk round semua section.. Mau repeat lagi.. tp snggup kah.. and masih adakah buku2 yang aku nk beli. Dan kalau nx year punye exibition pom.. buku2 kali ni almost xakan ade laa.. hmmmmm! Tetapi xmengapalah.. at least dapat jgk aku merasa perasaan teruja tgk buku yang baaaaanyaaaaakkkk saaaaanggaaaaaattttt~~~.
So untuk sape yg xpegi lagi.. blom terlambat lagi.. BBWB ini akan berlansung sehingga 23 Dec 2012 bermula jam 9pagi smpai 9mlm.. mmg sesuai sgt utk bwk adik2 pupuk minat membaca mereka. Aku pom kalau sempat nk bwk adik2 aku.. Insyallah ~~

 Hanya Ini dpt ku rembat! ok laa dr xde langsung.hehe
 The Entrance!

 Counter payment yg banyak.. xperlu beratur pnjng.Staff yg very helpful

 view dari tgh dewan.. ni pom dah nmpk mcm sayup jer bahagian belakang nun..:)

yang penting dpt posing dgn mr Lamborgh!
 sumber dr FB cikEmmy

*panjang kan entry kali nih.. sbb ai suke!!

No comments: