Jul 22, 2012

Buffet Ramadhan 2012 Putrajaya dan KL

Assalamualaikum.

Haaaa macam tahun-tahun lepas..tahun ni aku sibuk laa meneropong melalui Google 
tempat-tempat menarik dan murah untuk majlis Iftar team aku..
so aku dh listkan mana yang aku dpt.. hope dapat membantu korang jugak. :)
disebabkan aku ddk kt putrajaya so aku banyak cari area Putrajaya dan KL sahaja..

maaf entry ini banyak gambar..puasa2 ni malas nk taip lebih..hahah alasan!


 1. Kelab Tasik Putrajaya.  RM52++
Aku penah berbuka kat sini 2thn lepas... 
semua makanan sedap-sedap dah mengcukupi.



2. Cruise d'tasik Putrajaya.  RM88 nett



 3. Cyberview Resort & Spa.  RM79++



4. Palm Cafe, IOI Resort Putrajaya  RM70++
Pernah cuba tahun lepas.. best!



 5. Putrajaya International Convention Centre 
PICC  RM60


6. Megavie Banquet Hall  Menara KL  RM 99++


 7. Chakri Xpress, Alamanda Putrajaya  RM 58++



 8. Kyros Kebab CyberJaya  RM 25


9. Umai D' Lake cafe  RM39.00nett 
Sila hubungi 0136067710 atau email di am_redzs@hotmail.com untuk tempahan

10. Maritime Centre presint 15 Putrajaya  RM 60nett


11. Bayou CoffeHouse , Kelab Komuniti Cyebrjaya  RM 39.90++


No comments: