Sep 2, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri...

Assalamualaikum

Berhari raya lah kite setelah sebulan sahaja berpuasa menahan lapar dahaga .. dan arini aku dh start keje berkhidmat utk diri sendiri..alhamdulillah dpt jgk cuti raya... thnx to cik nuyin sbb sudi replace aku..hehe wpom agak kelam kekabut spnjang perjalanan blk ke kmpung disebabkan masa amat singkat..aku tetap enjoy sbb dpt jmp sanak saudara yg jauh dimata...thanx Allah..

Dengan itu di kesempatan ini walaupom dah msk raye ke-3.. izin kan aku memohon maaf jikalau ade aku terbuat Salah atau Silap dengan sengaja atau tidak.. maafkan juga jika aku ade terkasar bahasa,,ter over tingkah laku.. kadang2 sbb taksub sgt jd lupa diri sekejap..hehe..aku juga maafkan semua kalian semua.. 0-0 yer..buka buku 3x5 yg baru..hehe..

 sekian..

No comments: